Tiskovou a venkovní reklamu v EKOSPOLU nově řídí Filip Sušanka
Tiskovou a venkovní reklamu v dlouhodobém lídrovi developerského trhu, společnosti EKOSPOL, od 1. ledna řídí Filip Sušanka (33). Ten ve funkci zástupce ředitele sektoru marketingu a vedoucího oddělení tiskové a venkovní reklamy nahradil Josefa Königa, který ze společnosti odchází. Sušanka zároveň zůstává vedoucím oddělení PR a tiskovým mluvčím společnosti.
V nové funkci bude mít na starost kompletní správu inzerce v tištěných médiích a v outdooru.
Filip Sušanka (33) studoval žurnalistiku a politologii na Masarykově univerzitě v Brně. Deset let působil jako redaktor v několika celostátních médiích. Do EKOSPOLU přešel v listopadu 2015 z České tiskové kanceláře (ČTK), kde takřka tři roky působil jako ekonomický redaktor se zaměřením na stavebnictví. Ve svém volném čase se věnuje rodině, čtení a cestování.
EKOSPOL a.s. je dlouhodobým lídrem bytové výstavby v České republice. Během loňského roku prodal 400 nových bytů. Během 25 let na trhu EKOSPOL úspěšně dokončil 51 velkých developerských projektů pro více než 9000 spokojených zákazníků. Všechny své projekty financuje bez využití bankovních úvěrů. EKOSPOL staví a prodává byty s optimálním poměrem ceny a kvality. Jako jediný z velkých developerů má všechny byty vyprodány dlouho před dokončením. Společnost EKOSPOL je podle magazínu Construction & Investment Journal řazena mezi 50 největších developerů střední a východní Evropy. EKOSPOL sponzoruje ZOO Tábor. Ohrožené druhy zvířat tak podpoří každý, kdo si u EKOSPOLU koupí byt. Společnost patří mezi nejžádanější tuzemské zaměstnavatele. Nabízí nejvyšší platy v oboru stavebnictví a jedny z nejvyšších v rámci celé ČR. Na každou uvolněnou pozici se do výběrového řízení hlásí mnoho set uchazečů. V roce 2015 se o některou z vypsaných pozic ucházelo celkem 9725 lidí.